środa, 18 maja 2016

Witamina B5 na włosy

Cześć!

 Jak mija dzień? U mnie całkiem dobrze, nawet pogoda się odrobinę poprawiła. Co prawda jest pochmurno, ale póki co nie pada i przede wszystkim nie wieje tak jak wczoraj.. Ale nie o tym chciałam wam dziś pisać :).


Byłam dzisiaj na mieście i weszłam do apteki po tabletki na włosy. Właściwie nie wiedziałam jeszcze jakie kupię, zapytałam  więc Panią farmaceutkę o poradę. Mówiła, że najczęściej kupowane tabletki to witamina B5, czyli Calcium Panthotenicum. Myślę sobie czemu nie. Skoro są najczęściej kupowane, to oznacza, że coś w tym musi być. Najwyraźniej są skuteczne. Okazało się też, że bardzo tanie. Aż 50 tabletek za 8zł. Wyobrażacie sobie? Taniocha! Bardzo mnie to ucieszyło. Nie spodziewałam się takiej małej ceny. Powędrowałam do domu, zrobiłam sobie herbatę i wzięłam się za czytanie ulotki. 4-6 tabletek na dobę! Naprawdę aż tyle?! No sporo muszę przyznać.. Postanowiłam, że będę brała 4.

Kiedy już przeczytałam ulotkę, postanowiłam też, że poszperam w internecie i trochę poszukam na ich temat. Okazało się, że słusznie. Ku mojemu zdziwieniu opinie na temat tych tabletek są.. POZYTYWNE! Niemalże wszystkie dziewczyny piszą, że tabletki są skuteczne, włosy rosną nawet 3 cm w miesiąc, są mocniejsze, tak samo jak paznokcie, a cera wygląda lepiej i nie wyskakują pryszcze. No przecież to cudowne, prawda?! Od razu wyciągnęłam 4 tabletki i połknęłam wszystkie na raz. Nastawiłam nawet przypomnienie w telefonie, aby przypadkiem o nich nie zapomnieć. Mogę je brać 3 miesiące codziennie, po czym powinnam zrobić sobie miesiąc przerwy od ich przyjmowania. Jestem tak ciekawa efektu, że chciałabym by minął już chociaż miesiąc. Jestem ciekawa tylko czy u mnie będą skuteczne i moje zniszczone włosy mi urosną. Czytałam, że dziewczynom nawet włosy przeznaczone już tylko do ścięcia urosły dużo i szybko! Muszę koniecznie sama się o tym przekonać. Jestem pozytywnie zaskoczona opiniami.

A Wy słyszałyście o tych tabletkach? Może je brałyście i możecie pochwalić się rezultatami? Jestem naprawdę bardzo ciekawa! Pozdrawiam :)






3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Wiele osób poleca skrzyp, pokrzywę, drożdże, Jantar, kozieradkę... - nie wiadomo co wybrać. Próbowałaś już tych metod?
    Jestem bardzo ciekawa efektów po witaminie! :)

    Pozdrawiam!
    www.zwawyleniwiec.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama od niedawna biorę te tabletki, też mam nadzieję na zauważalny efekt. Jak za taką cenę to żal nie spróbować ;)

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń